خطبه بدون نقطه و خطبه بدون الف مولای متقیان علی ابن ابی طالب (عل

بسم الله الرحمن الرحیم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

خطبه بدون نقطه و خطبه بدون الف مولای متقیان علی ابن ابی طالب (علیه السلام)

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

اهمیت ادبیات و شعر در میان اعراب تا جایی بود که مدتهای مدید در بازار های مکه،مدینه و دیگر شهرها  شاعران به مشاعره باهم می پرداختند و از بزرگان هدیه می گرفتند.

قرآن کریم از آن جهت که در فصاحت و بلاغت غایت سخن بود خیلی سریع در میان اعراب جای باز کرد.

اهمیت سخن وری و شعرخوانی تا حدی در میان اعراب جای باز کرده بود که برخی از ایشان برای ابراز فضل خویش بر دیگران سخن دیگران را به شعر پاسخ می دادند و درجنگ نیز رجز خوانی از اصول فراموش نشدنی  ایشان بود که البته تاثیر عجیبی نیز در روحیه سپاهیان می گذاشت.

در این میان امیر ملک کلام ، مولا علی (ع) در شاهکاری بی نظیر و فی البداهه دو خطبه ایراد فرموده است که یکی بدون نقطه و دیگری بدون الف است و فراموش نکنیم که علاوه بر فصاحت بی نظیر این خطبه ها از لحاظ معنایی نیز شگف انگیز و دلربا است 

خطبه ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

واکنش اوباما به خبر حمله سایبری به ایران

واکنش اوباما به خبر حمله سایبری به ایران
   رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری کاخ سفید به علنی شدن حملات سایبری به ایران واکنش نشان داد و پاسخ خبرنگاران را داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، در این کنفرانس خبری و در ادامه پرسش های مختلف خبرنگاران در زمینه های اقتصادی، یکی از خبرنگاران مسئله امنیت ملی را مطرح کرده و پرسید.. در خصوص علنی شدن اخبار محرمانه از جمله فهرست اسامی افرادی که از نظر دولت آمریکا باید به قتل برسند و یا دستورانی که شما در مورد حملات سایبری به برنامه هسته ای ایران صادر کرده اید، واکنش شما نسبت به علنی شدن این اخبار چیست؟
اوباما در پاسخ گفت: اولا باید بگویم نمی خواهم به جزئیات اینکه این اخبار محرمانه چه بوده اند اشاره ای کنم. اما باید بگویم مسائلی که مطرح کردید به امنیت ملی ما بر می گردد به دلایلی محرمانه اعلام می شوند. چراکه این اخبار حساس هستند و ممکن است جان افراد دخیل در آنها به خطر بیافتد.

علنی شدن اینگونه اخبار باعث سخت تر شدن کار افراد درگیر در این امور و نیز سخت تر شدن کار من خواهد شد. به همین خاطر هم من هیچگاه از زمان آغاز ریاست جمهوری ام تاکنون چنین اقداماتی را برنتابیده ام.

ما مکانیزم هایی را در دست داریم که اگر افراد دخیل در افشای اینگونه اخبار را شناسایی کنیم، عواقبی را برای آنها در نظر خواهیم گرفت. در برخی موارد این اعمال صورت کیفری به خود می گیرند و ما در مورد آنها دست به تحقیقات گسترده و کامل می زنیم. در نظر مقامات کاخ سفید، اینگونه اعمال، اشتباه و تهاجمی به حساب می آیند.

گفتنی است؛ بسیاری معتقدند درز این اطلاعات بر پایه تبلیغات انتخاباتی اوباما در آستانه انتخابات ماه نوامبر صورت گرفته است.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

کلیپ صوتی جدید

 بچه ها فایلهای زیر کلیپ های کوتاهی از سخنرانی دکتر رائفی پور هستن  

زیاد طولانی نیست حتما دانلود کنید  

برای تفریح هم شده دانلود کنید گوش کنید 

نیاز به امام زمان    

 جنگ نرم و تغییر فرهنگ اقتصادی   

فرهنگ غرب   

تفاوت های نژادی و اتحاد ملی   

حقیقت زن   

برای امام زمانمان چه کردیم؟!   

جانباز ایثار    

 حضرت زهرا (سلام الله علیها) فدایی ولایت

بازی جدید ضد ایرانی در آمریکا

بازی جدید ضد ایرانی در آمریکا
   یک شرکت مطرح تولید کننده بازی‌های ویدئویی از بازی جدید ضد ایرانی خود با نام «لیست سیاه» در نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های ویدئویی (E3) پرده برداری کرد. 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...